علت چشمک زدن چراغ دوربین مدار بسته

  1. برق و اتصال: در برخی دوربین ها، چراغ چشمک زن نشان می دهد که دوربین در حال دریافت برق است و به شبکه یا سیستم DVR/NVR متصل است. این معمولاً نشانه خوبی است که دوربین به درستی کار می کند و آماده فیلمبرداری است.
  2. فعالیت شبکه: برخی از دوربین ها دارای یک چراغ چشمک زن هستند که فعالیت شبکه را بیان می کند، مانند زمانی که دوربین فیلم ویدئویی را به سیستم DVR/NVR ارسال می کند یا زمانی که دوربین از راه دور از طریق اینترنت در دسترس است.
  3. خرابی دوربین: در برخی موارد، چراغ چشمک زن در دوربین مدار بسته ممکن است نشان دهنده نقص یا خطای دوربین باشد. چنین هشداری به دلیل یک مشکل سخت افزاری، مشکل نرم افزاری یا سایر مشکلات فنی اعلام می شود.
  4. دستکاری دوربین: در برخی از دوربین های امنیتی، ممکن است از یک چراغ چشمک زن برای نشان دادن زمانی که دوربین دستکاری شده یا جابجا شده است استفاده شود. یک ویژگی مفید برای تشخیص دسترسی غیرمجاز یا دستکاری دوربین است.
  5. شرایط کم نور: برخی دوربین ها دارای یک چراغ چشمک زن هستند که نشان می دهد دوربین در شرایط نور کم کار می کند یا روشن کننده های LED مادون قرمز دوربین فعال هستند. این ویژگی مفید برای تشخیص زمانی که دوربین در شرایط کم نور فیلمبرداری می کند، است. به طور خلاصه، چراغ چشمک زن در دوربین مدار بسته هم می تواند نشانه خوبی باشد و هم نه.

چرا دوربین چشمک زن من سبز چشمک می زند؟

از دوربین های مداربسته ای که می توانید برای منازل استفاده کنید دوربین های چشمک زن هستند. اگر این دوربین ها سبز چشمک بزند علت چشمک زدن چراغ دوربین مداربسته چه می تواند باشد؟ اگر دوربین چشمک زن یک چراغ سبز ثابت داشته باشد، به این معنی است که دوربین بدون هیچ مشکلی به شبکه های محلی و اینترنتی خود متصل است. یکی از رایج ترین مشکلات دوربین Blink یا چشمک زن زمانی اتفاق می افتد که چراغ سبز روی دوربین بدون دلیل شروع به چشمک زدن می کند. دوربین می‌تواند مانند حالت عادی کار کند، و به یکباره LED داخلی آن شروع به چشمک زدن سبز رنگ کند.

یکی از دلایل چشمک زدن چراغ دوربین مداربسته می تواند به این معنی باشد که اتصال اینترنت دوربین مشکل دارد. محتمل ترین دلیل این است که مشکلی در شبکه وای فای خانگی یا محل وجود دارد. روتر خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستگاه‌های متصل دیگر کار می‌کنند و مطمئن شوید که قطعی محلی در منطقه شما وجود ندارد. اگر همه چیز کار می کنند، ممکن است دوربین از روتر خیلی دور باشد و سیگنال ضعیفی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *