پویا تجارت مادپویا تجارت مادپویا تجارت ماد
پویایی در تجارت را با ما تجربه کنید
حد فاصل شریعتی 13 و 15
0510000000
9 صبح تا 5 عصر
سومین دوره اجلاس سراسری

مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار

یک برند مجموعه انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که در کنار هم مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات مصمم میکند.

پویا تجارت ماد

برگزارکننده رویدادها

اولین دوره اجلاس سراسری

مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار

یک برند مجموعه انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که در کنار هم مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات مصمم میکند.

پویا تجارت ماد

برگزار کننده رویدادها

اولین دوره سمینار مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار

در سال های اخیر عباراتی همچون برند، برندسازی، ارزشگذاری برند و… به دفعات شنیده می شوند و مورد توجه عموم صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در حوزه های مختلف کسب و کار قرار گرفته است. پدیده برند آنچنان در ذهن عموم جامعه نقش بسته که همگان سعی بر این دارند تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از میان برندهای مطرح انتخاب نمایند و این موضوع به گونه ای پیش رفته است که حتی در بسیاری از موارد، مطرح بودن نام یک برند باعث نادیده گرفتن کیفیت محصولات سایر رقبا می شود. امروزه همه شرکتهای تولیدی و خدماتی سعی بر این دارند تا از روش های گوناگون برند خود را مطرح نموده و از این طریق گوی رقابت را از دیگر شرکت های هم تراز بربایند.

اهداف: 

نقش و جایگاه برند در توسعه و پیشبرد فروش
اهمیت نقش مدیریت منابع انسانی و برندینگ داخلی در سازمان ها
دیجیتال مارکتینگ و نقش آن در برند سازی

17 اسفند 1398  |  مجتمع سپید مشهد

پویا تجارت ماد

برگزار کننده رویداد
آیا تمایل دارید در رویدادهای ما ثبت نام کنید؟ با ما تماس بگیرید

سخنرانان رویداد

دکتر احمد روستا : دکترای مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران پدر علم بازاریابی نوین ایران

دکتر بهزاد ابوالعلایی : دکترای مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی، عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی

X