مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار
یک برند مجموعه انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که در کنار هم مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات مصمم میکند.
پویا تجارت ماد
برگزارکننده رویدادها
مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار
یک برند مجموعه انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که در کنار هم مصرف کننده را برای انتخاب یک محصول یا خدمات مصمم میکند.
پویا تجارت ماد
برگزار کننده رویدادهااولین دوره سمینار مدیریت برندهای تجاری در عرصه کسب و کار
در سال های اخیر عباراتی همچون برند، برندسازی، ارزشگذاری برند و… به دفعات شنیده می شوند و مورد توجه عموم صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در حوزه های مختلف کسب و کار قرار گرفته است. پدیده برند آنچنان در ذهن عموم جامعه نقش بسته که همگان سعی بر این دارند تا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از میان برندهای مطرح انتخاب نمایند و این موضوع به گونه ای پیش رفته است که حتی در بسیاری از موارد، مطرح بودن نام یک برند باعث نادیده گرفتن کیفیت محصولات سایر رقبا می شود. امروزه همه شرکتهای تولیدی و خدماتی سعی بر این دارند تا از روش های گوناگون برند خود را مطرح نموده و از این طریق گوی رقابت را از دیگر شرکت های هم تراز بربایند.
اهداف:
17 اسفند 1398 | مجتمع سپید مشهد